Jeżeli rynek pracy wydaje się nie mieć miejsca dla Ciebie i Twoich umiejętności, być może właśnie nadszedł czas na to, aby zmienić swoją specjalność. Może być konieczne zrobienie kursu dającego nowe kwalifikacje, a może wystarczy tylko dobrze dobrane szkolenie?

Jedna z pewnych w życiu rzeczy, to… podatki

Tak długo, jak funkcjonuje państwo i jest konieczność płacenia podatków, swoje miejsce na rynku pracy z pewnością znajdą specjaliści od podatków.

Kurs rachunkowości to sposób na zdobycie kwalifikacji, które umożliwią podjęcie pracy na stanowisku specjalisty do spraw rachunkowości podatkowej. W czasie szkolenia, które organizuje centrum szkoleniowe www.frr.pl, uczestnik otrzymuje aktualne i dokładne informacje z zakresu stosowania przepisów podatkowych, poznaje ordynację podatkową oraz zasady rachunkowości podatkowej. Zdobywa też umiejętność poruszania się w prawie karno – skarbowym i przepisach o podatku dochodowym czy podatku od towarów i usług. Dzięki wykładom może sobie uporządkować wiedzę dotyczącą systemu podatkowego w naszym kraju. Przede wszystkim jednak uczą się poprawnie rozliczać podatki bezpośrednie i pośrednie, a także weryfikować obowiązujące przepisy czy kreatywnie analizować problemy związane z  opodatkowaniem działalności gospodarczej.

Ciągłe zmiany w przepisach

Jeśli już jesteś specjalistą księgowości, to doskonale wiesz, że przepisy ciągle się zmieniają, co wymaga „trzymania ręki na pulsie”. Służą temu szkolenia o wąskiej tematyce, które w precyzyjny i wyczerpujący sposób wyczerpują dane zagadnienie.

Szkolenie podatek VATszkolenie na początku roku pozwala nabyć teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat nowości w podatku VAT, rozwiewa wątpliwości interpretacyjne wiążące się z niejednokrotnie kontrowersyjnym orzecznictwem organów podatkowych. Takie szkolenie przygotowuje też na ewentualne kontrole w firmie.

Szkolenie podatkowe – opodatkowanie handlu elektronicznego to konieczność dla osób prowadzących rozliczenia podatkowe przedsiębiorstw zajmujących się prowadzeniem sklepu internetowego, bo pozwala na zdobycie wiedzy z zakresu podatków obejmujących handel w internecie i umożliwia wybór najlepszego wariantu opodatkowania.

Szkolenie „zmiany podatków VAT dla podmiotów leczniczych” ułatwia rozeznanie w przepisach dotyczących usług medycznych, omawia zasady rozliczeń klientów zagranicznych, przygotowuje do zmian w regulacjach prawnych.

Szkolenie „podatek akcyzowy w praktyce” umożliwia poznanie aktualnie obowiązujących podstaw prawnych w zakresie podatku akcyzowego, zestawia je z systemem obowiązującym w UE i rozwiewa wątpliwości interpretacyjne.