PODZIEL SIĘ

ZARZĄDZANIE POKOLENIEM Y W ORGANIZACJI. LIDER WOBEC POKOLENIA Y

PROGRAM:
Moduł 1: Sylwetka młodego pracownika. Analiza
1. Kogo powszechnie nazywa się reprezentantem pokolenia Y?
Sylwetka młodego pracownika.
2. Charakterystyczne cechy i zachowania młodych pracowników.
3. Analiza potencjału pracowników z pokolenia Y.
4. Siła i słabości młodych pracowników.
Moduł 2: Zasady rekrutacji pracowników 20+
1. Młody kandydat do pracy podczas rekrutacji.
2. Znaczenie dobrego wizerunku pracodawcy w oczach młodych pracowników.
Pracodawco! Sprawdź, co o tobie piszą w internecie?
3. Lider podczas rekrutacji młodych pracowników.
4. Wdrożenie nowego pracownika 20+.
5. Bilans kompetencji kandydata 20+.
6. Ścieżki kariery, a kandydaci 20+.
7. Programy wprowadzające.
8. Systemy wspierające wdrażanie młodych pracowników.
Moduł 3: Organizacja stanowiska pracy pracowników 20+
1. Oczekiwania młodych pracowników.
2. Wznoszenie i likwidowanie barier w organizacji stanowiska pracy dla pracownika 20+.
Moduł 4: Zarządzanie pracownikami 20+. Doskonały przywódca młodych ludzi.
1. Nadzór, kierownictwo, czy przywództwo? Kompetencje lidera.
2. Komunikacja z młodymi pracownikami.
3. Delegowanie zadań pracownikom 20+.
4. Motywowanie młodych pracowników. Co skutkuje? Co nie skutkuje?
5. Ewaluacja i ocena pracy pracownika 20+.
6. Kierowanie karierą młodego pracownika. Model rozwoju 70-20-10.
Moduł 5: Rozwój pracowników 20+.
1. Dobre i złe praktyki w kierowaniu rozwojem młodych pracowników.
2. Raz jeszcze o wytyczaniu ścieżki kariery dla pracownika 20+.
Wszystko zaczęło się podczas rekrutacji.
3. Badanie potrzeb rozwojowych młodych pracowników.
4. Wykorzystanie technik coachingowych dla rozwoju pracownika 20 +. Ustawiczna stymulacja do rozwoju.
5. Organizacja i specyfika szkoleń oraz warsztatów dla młodych pracowników.
Moduł 6: Najistotniejsze różnice pomiędzy pokoleniem 20+ a 40+
1. Potrzeby edukacyjne a percepcja.
o różnice w postrzeganiu i przyswajaniu wiedzy,
o różnice tematyczne i umiejętnościowe.
2. Kształtowanie modelów myślowych i wspólnych wizji.
o skłonność pokolenia 20+ do wszelkich nowinek vs. trzymanie się utartych schematów 40+
3. Powody absencji pokolenia 20+
4. Etykietyzowanie obu grup.
Moduł 7: Podsumowanie warsztatu. Stworzenie katalogu dobrych praktyk zarządzania pokoleniem 20+ i 40+.